UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

header1

header

MASOWE BIEGI PRZEŁAJOWE POWIATU IŁAWSKIEGO

 

Regulamin

1. Cel imprezy.   Popularyzacja biegów w środowisku wiejskim i miejskim wśród dzieci, młodzieży i dorosłych jako jednej z najbardziej dostępnej i popularnej formy aktywności ruchowej

2. Termin i miejsce.    Zawody odbędą się dnia 21 wrzesień 2011r. w Suszu na terenie Parku i Plaży Miejskiej, ulica Plażowa. Start o godz. 11.00

3. Organizator.      

  • Powiatowe Stowarzyszenie Ludowe Zespoły Sportowe  w Iławie 

WSPÓŁORGANIZATORZY                          

  • Zespół Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu.                                                                            
  • Centrum Sportu i Rekreacji im. J. Pawła II w Suszu                                                                                            
  • Ludowy Uczniowski Klub Sportowy ,,Magma" przy ZS w Suszu

4. Konkurencje.

Dziewczęta                                                   Chłopcy  

800m - podstawówka klasa V i VI                 1000m - podstawówka klasa V i VI

1000m - gimnazjum                                     1500m - gimnazjum

1500m - szkoły ponadgimnazjalne               2000m - szkoły ponadgimnazjalne

5.Uczestnictwo.       W zawodach mogą uczestniczyć uczniowie szkół podstawowych,  gimnazjów i ponadgimnazjalnych z terenu Powiatu Iławskiego, którym lekarz wyraził zgodę do uczestnictwa w zajęciach wychowania fizycznego.

6.Zgłoszenia.          Zgłoszenie ilościowe szkół na piśmie/ilość uczniów i opiekunów/   z podpisem dyrektora i opiekuna należy przesłać w terminie do  dnia 19.09.2011r na adres: Zespół Szkół im. I. Kosmowskiej w Suszu, 14-240 Susz, ul. Wiejska 1 z dopiskiem ,, Powiatowe  wiosenne biegi przełajowe" lub fax-em /055/ 2787 232 Tel. Kontaktowy- 0 697 716 021, Andrzej Szysler- do szkoły 055/2786198                                                                              

7.Punktacja.    Prowadzona będzie punktacja drużynowa dla szkół podstawowych, gimnazjów i ponadgimnazjalnych łączna dla dziewcząt i chłopców, do 20 m-ca w każdym biegu: 25-22-20-18-16-15-14-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1- ilość punktów od 1-20 m-ca.  Do punktacji gmin-miast będą brane wyniki drużynowe szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych

8.Nagrody.      Szkoły podstawowe, gimnazja i szkoły ponadgimnazjalne za zajęcia w punktacji drużynowej/ dziewczęta i chłopcy/ miejsc I-III otrzymają puchary, a za miejsce I-VI dyplomy. Gminy i Miasta za zajęcie miejsc I-III puchary, pozostałe miejsca dyplomy. Zawodnicy, którzy zajmą miejsca I-III w każdym biegu otrzymają pamiątkowe medale, za miejsca I-VI dyplomy.

9. Zasady finansowanie.   Koszty organizacyjne pokrywa organizator zaś pozostałe koszty pokrywają szkoły/ dojazd/.

10. Postanowienia ogólne. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ubezpieczenie biorących udział w biegach i osób towarzyszących od NW.         Interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie Powiatowemu Stowarzyszeniu LZS w Iławie. Przyjazd drużyn startujących godz.10.30  Biuro zawodów czynne od godz.10.15 w Centrum Sportu i Rekreacji im. J. Pawła w Suszu.,ul. Piastowska 5c/teren Plaży Miejskiej/ Dodatkowe zapisy, wydawanie kart startowych od godz. 10.15-10-45                           

Biegamy bez kolców!!!                                                                       

                                                                                                                    ORGANIZATOR

 

 

 

Impreza zostanie sfinansowana ze środków Starostwa Powiatowego w Iławie

Ranking: Halowy Turniej Piłki Nożnej

# Zespół MP PTS
1 ForFun 11 33
2 Auto-Części Daniel 11 28
3 PFT Domki 11 26
4 AVISTA Łążyn 11 18
5 Dżordan Kazanice 11 18

Ranking: III Liga Tenisa Stołowego

  logo_UGL    logo_GOPS    radzi-gol    youtube